Stel je vraag
(+31) 06 - 36208914
Bereikbaar tijdens kantooruren
Alles wat je moet weten als docent, zorgcoördinator of schooldirectie.
Alles wat je moet weten als je werkzaam ben op de kinderopvang / BSO.
Alles wat je moet weten als werkzaam bent binnen de jeugdhulpverlening.
Alles wat je moet weten als intermediair of gezin zonder financiële middelen.
Bereikbaar tijdens kantooruren
“Het is mijn missie om kinderen in hun kracht te zetten en hen bewust te maken van zichzelf, hun omgeving en alle mogelijkheden die de moderne wereld ze te bieden heeft.”
Ik ga het niet mooier maken dan het is. In mijn jeugd zorgden persoonlijke problemen ervoor dat mijn talenten niet tot uiting kwamen. Ik werkte mezelf altijd in de problemen. Zowel op school als buiten op straat was ik onhandelbaar. Geen instantie wist mij te bereiken en het ging van kwaad tot erger. Er kwam een keerpunt toen een medewerker van een instelling mij benaderde vanuit muziek. Door te focussen op mijn passies wist hij mij intrinsiek te motiveren om er iets mee te gaan doen. Ik was altijd bezig met creëren. Muziek maken, rappen, videoclips opnemen, evenementen organiseren en workshops geven. Hoewel ik minder heftige problemen op mij afriep bleef ik steken in mijn groei. De regie over mijn leven nam ik niet echt in eigen handen. Ik miste een stukje verantwoordelijkheid. De dood van mijn vader veranderde mij onomkeerbaar, veel van mijn verleden kwam boven en ik moest door het diepste dal gaan om in te zien dat ik mijn geluk in eigen handen had. Ik dook in de wereld van zelfhulp en mindset, verzamelde de juiste mensen om mij heen en begon zoveel mogelijk kennis in mij op te nemen over ondernemen. In dat diepe dal ben ik een bedrijf begonnen in het verzorgen van workshops en het begeleiden van jongeren. Ik zie het als mijn passie om mensen blij te maken en iets te leren. Ik onderscheid mezelf door mindset oefeningen te koppelen aan kunstzinnige workshops. Mijn kracht is dat ik kinderen en jongeren kan bereiken, motiveren en activeren. En het gevoel dat dat mij geeft is ongelofelijk. Al mijn eigen problemen zijn inmiddels opgelost, ik heb van mijn hobby mijn werk kunnen maken en ik heb de controle over mijn eigen leven weer terug.
Maar ik wil meer. Ik wil impact maken. Ik wil mijn ervaringen delen met zoveel mogelijk kinderen en jongeren om hen te helpen met hun persoonlijke ontwikkeling, het vinden van hun intrinsieke motivatie en hen wegwijs te maken in de wereld van persoonlijk leiderschap. En dat lukt mij niet met live workshops op locatie. Daarom heb ik veel tijd geïnvesteerd in het ontwikkelen van mijzelf en dit platform. Ik heb mij verdiept in levenslessen van mijzelf en anderen en verwerkt in content wat op deze website te vinden is. Ik ben samenwerkingen aangegaan met lesontwikkelaars en pedagogen. Ik ben gegroeid als ondernemer en persoon. Ik heb 8 jaar naar dit moment toegewerkt. En het voelt goed nu. Hoewel het platform en ik nooit uitgegroeid zullen zijn, en er nog genoeg ideeën zijn die ik wil uitwerken, zijn we wel klaar om het te delen met de wereld en impact te maken!
Kansen bieden zich elke dag aan. Maar als ze komen moet je klaar zijn om ze optimaal te kunnen benutten. Mijn optreden met Ilse de Lange was onverwachts. Ik had geen tekst, kende het lied niet en moest terugvallen op dat wat ik jarenlang geoefend had. Ik heb meerdere optredens mogen doen met Ilse en haar band en daar erg veel van geleerd.
Bij alles wat we doen, ligt de focus op het potentieel. En niet alleen het potentieel van onze gebruikers, maar ook het potentieel van onszelf. Ook wij zijn continu in beweging. Als mens kom je in beweging als waarden en drijfveren worden aangesproken. Op die manier komt talent tot bloei en worden obstakels overwonnen.
Hiphop heeft veel betekenissen voor mij. Voor mij zat er veel waarde in de emotie van hiphop. Die voel ik tot op de dag van vandaag nog steeds, tot diep in mijn ziel. Ik keek op naar hiphop sterren zoals Tupac, Wu-Tang Clan, KRS-One, DMX, Mobb Deep, Talib Kwali, Moss Def en Biggie. Zij waren in staat om vanuit niets, iets te maken. Vanuit een achtergrond waar ongelijkheid en armoede een grote rol speelde. Zij leerde mij om emoties te kanaliseren in muziek en te vechten voor idealen. De emotie van hun muziek lifte mij op en gaf mij kracht. Als zij vanuit hun situatie al die roem en successen konden boeken, moest het mij ook lukken om er iets van te maken.. Deze visie heeft mijn leven op het juiste pad gebracht. Stap voor stap. Een heleboel kleine successen maakte mijn leven tot een groot succes. Ik leef nog steeds volgens deze waarden. Ik heb de regie over mijn leven. Wie had dat ooit gedacht?! Leerkrachten en jeugdprofessionals in ieder geval niet. En dat snap ik, mijn mindset was toen der tijd destructief. Uiteindelijk moet je het zelf doen. Geluk maak je zelf en je moet zelf de verantwoordelijkheid nemen als je iets wilt bereiken. Wat mij enorm geholpen heeft is om dingen te zoeken waar ik passie voor heb. Daar in doorontwikkelen en doorzetten, ook als het tegenzit. 20 jaar later doe ik niet anders. Ik doe precies wat ik leuk vind om te doen. Ik run samen met mijn vriendin mijn bedrijven en ik heb twee gelukkige kinderen die niks te kort komen. Dat is wat hiphop voor mij betekend heeft. Dat is ook de reden waarom Superskillz alles benaderd vanuit passie, kunst, cultuur, sport en creativiteit. Daar zit de kracht van kinderen, daar zitten dromen, welk rugzakje ze ook meedragen.
Door de jaren heen heb ik een team om mij heen verzameld die dezelfde missie hebben, of gewoon erg goed zijn in wat ze doen. Zonder hun was dit platform niet mogelijk geweest.
Organisatie
Pedagoog
Stem Hoomie Stacey
Stem Hoomie Tom
Stem Zarah
Muziekproductie
Vormgeving Hoomies
Dansdocente
Dansdocent
Onderwijskundige
Dansdocente
Bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 16:00 uur.
2020 Superskillz – All Rights Reserved
Superster: De Flexfactor 1 is een uitgebreid programma voor alle kinderen die meer wil leren over zichzelf, hun talenten en ambities. Na het kijken van een interactieve film, waarin zij zelf de keuzes maken, gaan de kids aan de slag met talloze uitdagende opdrachten. Spelenderwijs worden onderwerpen waarmee elk kind te maken krijgt stap voor stap behandeld. Denk aan erachter komen wat je leuk vindt en goed kan, populair zijn of gepest worden, omgaan met emoties, social media, mindset en vriendschappen. Naast deze cursussen gaan de kinderen, tijdens digitale workshops, aan de slag met hun eigen talent. Superster is een waardevolle toevoeging aan de ontwikkeling voor alle kinderen t/m 12 jaar.
Thema’s:
Elk thema heeft zijn eigen module met verschillende creatieve opdrachten. De modules kan je onderaan deze pagina vinden. De thema’s worden in 3 niveau’s aangeboden op de pagina cursussen.
Superster is voor kinderen die belemmerd worden in hun ontwikkeling en/of gedrag, waarbij sprake is van:
Kinderen waarbij sprake is van gedragsstoornissen, zoals:
Binnen 24 uur
sturen wij u een bericht met inloggegevens.